1. Stížnost může být podána písemně nebo ústně.
  2. Písemnou stížnost může předat každý v době provozu LDK Majoránek osobně nebo e-mailem (školkový e-mail nebo soukromý e-mail předsedy spolku Majoránek, z.s., koordinátorky klubu nebo soukromý e-mail pedagogů). Na požádání se příjem této stížnosti potvrdí otiskem podacího razítka s uvedením data na kopii podání.
  3. Ústní stížnosti přijímají pedagogové, kteří jsou příslušný den ve školce. Při ústním podání, které nelze vyřídit ihned, se sepíše záznam, který musí obsahovat jméno a adresu stěžovatele, konkrétní obsah stížnosti, podpis stěžovatele a osoby, která zápis sepíše.

Evidence stížností

  • 1. Stížnost se zaeviduje v podacím deníku. Stížnosti a spisový materiál se zakládají odděleně od ostatních spisů.
  • 2. V sídle spolku Lesní dětský klub Majoránek se vede evidence došlých a ústně podaných stížností, která obsahuje následující údaje:
    • datum podání,
    • předmět stížnosti.
    • jméno a adresu stěžovatele

Vyřizování stížností

  • 1. Předseda spolku vyřídí stížnost v nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů ode dne podání stížnosti. Pokud by nebylo možno stížnost do 30 dnů vyřídit, bude stěžovatel seznámen s důvodem prodloužení lhůty pro vyřízení.
  • 2. Anonymní stížnost posoudí předseda spolku a stanoví další postup.
  • 3. Stížnost řeší všichni členové spolku a LDK Majoránek.
  • 4.Stížnost se považuje za vyřízenou, jakmile po jejím prošetření byla učiněna opatření k odstranění zjištěných závad a stěžovatel je o tom vyrozuměn.

Povinnost podat informace o přijetí stížností

Přijímatel stížnosti (koordinátorka, pedagog, předseda spolku) má povinnost informovat všechny členy spolku nebo LDK Majoránek o přijetí a obsahu stížnosti.

Vypracovala: Romana Koutníková, koordinátorka

Platnost od: 1. 5. 2023